מתן כהן גרומי

מומחה וידאו AI, במאי, מפיק, יוצר

במאי, שחקן, מרצה, מפיק והמנהל היצירתי של סטארטאפ הבינה המלאכותית PIKA. בעל ניסיון של למעלה מ-20 בעולם הפרסום, כאשר בעשור האחרון שימש כבמאי פרסומות טלוויזיוניות למותגים בינלאומיים כמו אדידס וסבון. מתן הוא גם בעל חברת הפקות טלוויזיה ואחד מעשרת בעלי חברות ההפקה הגדולות בישראל.

נוסף על ניסיונו הרב בעולם הפרסום והטלוויזיה, מתן הוא גם מומחה לבינה מלאכותית. וידוע בעבודתו החדשנית בתחום הווידאו מבוסס בינה מלאכותית. מתן הוא אחד מהאנשים המובילים בשוק הפרסום והעיצוב של וידאו בבינה מלאכותית, והצליח להתמודד עם אתגרים ייחודיים בתחום זה.

מתן שואף להמשיך ולחדש בעולם הפרסום והעיצוב, בעיקר באמצעות שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית חדשניות. כמנהל יצירתי ב-PIKA, הוא נמצא בחזית החדשנות והפיתוח של כלים חדשים שיאפשרו ליצירת תוכן רב עוצמה, בדרכים חדשות ומרגשות.

מתן מאמין בכוח של בינה מלאכותית לשנות את עולם הפרסום והעיצוב. ומבקש להנגיש את הטכנולוגיה הזו לכל אחד, על ידי יצירת כלים שמאפשרים לכל אחד להפיק תוכן איכותי בקלות ובמהירות.

כל ההרצאות של מתן כהן גרומי

* אנו מתחייבים שלא להשתמש בפרטים הנ"ל למשלוח הודעות פרסומיות מכל סוג שהוא

יצירת קשר

רוצים ליצור איתנו קשר? נשמח לשמוע מכם! בין אם זה כדי לחלוק רעיונות, לדון בהזדמנויות לשותפות, או סתם לומר שלום! נשמח לשמוע כיצד ניתן לעבוד יחד כדי לרתום את הכוח של AI ולהפיק את המרב מהטכנולוגיה המרגשת הזו!