הבלוג של הקמפוס

מה חדש ומעניין בעולם ה-AI? יצרנו את הבלוג בשיתוף עם המרצים שלנו והסטארטפים המובילים בישראל בתחום הבינה המלאכותית הג’נרטיבית, על מנת להביא לכם את סקירות על כלים חדשים, סטארטפים ישראלים, מאמרי דעה ותוכן איכותי. אנחנו ממשיכים לפעול, לחקור, לקרוא ולזקק לכם את כל מה ששווה לדעת בתחום.

עידן הבינה המלאכותית במקום העבודה הגיע – הסתגלו או שתישארו לא רלוונטים

הגענו לרגע האמת. בינה מלאכותית חודרת למקום העבודה, ומאיצה מדי יום. הראשונים שמאמצים AI כבר נהנים מיתרון ואילו המאחרים מתמודדים עם חוסר רלוונטיות. הכתובת רשומה על הקיר: הסתגלו ל-AI או שתישארו מאחור. במדריך זה, תגלו איך בינה מלאכותית משנה ללא הכר עסקים, חברות וארגונים. וחשוב מכך, תלמדו איך לנצל את ה-AI כדי להביס את המתחרים שלכם. בסיום, תהיה לכם תוכנית פעולה אשר תעזור לכם להבטיח את מקומה של החברה שלכם והעבודה שלכם, בעתיד – בואו נתחיל…

המשיכו לקרוא »

שילוב רשתות נוירונים ואלגוריתמים: חקר עץ המחשבות לפתרון בעיות בבינה מלאכותית

טכניקת “עץ המחשבות” החדשנית מציעה דרך מעניינת לשילוב מודלים נוירוניים עם אלגוריתמי חיפוש, על ידי הנחיית מודלי שפה גדולים לחקור באופן אקטיבי פתרונות אפשריים לבעיות באמצעות ניתוח והרחבה של “מחשבות” במבנה של עץ סעיפי.

המשיכו לקרוא »

הכירו את Claude 2 – הצ’טבוט החדש של Anthropic

Anthropic היא אחת מחברות הבינה המלאכותית המרתקות והחדשניות ביותר כיום, ששמה דגש מיוחד על פיתוח אחראי ובטוח של טכנולוגיות AI.

הצ’טבוט החדש שלהם, קלוד, מציג יכולות מרשימות בהבנת שפה טבעית וידע כללי רחב. קלוד מסוגל לנהל שיחות ארוכות ומעניינות במגוון נושאים, ולהפגין הבנה עמוקה של הקשר ומשמעות.

על מנת להירשם ולהתנסות בקלוד ממדינות מחוץ לארה”ב כמו ישראל, יש להשתמש באמצעי כגון VPN שיאפשר גישה לשירות. קלוד יכול לשמש כעוזר וירטואלי אינטליגנטי וידידותי למגוון מטרות, ולסייע בפתרון בעיות, מתן המלצות, ואף כחבר לשיחה.

עם התקדמות מהירה של טכנולוגיות AI גנרטיביות, חברות כמו Anthropic מהוות מודל לפיתוח אתי ואחראי של כלים שיכולים להועיל רבות לאנושות.

המשיכו לקרוא »

3 טיפים לכתיבה אופטימלית ל-SEO בעברית עם כלי AI

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל תנועה איכותית לאתרי אינטרנט ולקדם המרות. עם זאת, כתיבה של תוכן אופטימלי ל-SEO יכולה להיות תהליך ארוך ומורכב.

בשנים האחרונות, טכנולוגיות AI ו-ML חדשניות מאפשרות לייעל ולשפר באופן משמעותי את תהליך כתיבת התוכן עבור SEO. בכתבה זו נסקור 3 טיפים מעשיים כיצד ניתן להשתמש בכלי AI על מנת לחסוך זמן רב בכתיבה ל-SEO, ולהפיק תוכן בצורה מהירה ויעילה עבור מנועי חיפוש בעברית.

המשיכו לקרוא »

מדריך שלב-אחר-שלב למנהלים: כך תשתמשו בבינה מלאכותית לשיפור חוויית הלקוח

חוויית הלקוח היא אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחתה לטווח ארוך של חברה. לכן, חשוב למנהלים להשקיע מאמצים רבים בשיפור חוויית הלקוח.טכנולוגיות AI גנרטיביות חדשניות כמו GPT-4 יכולות לסייע רבות בהשגת מטרה זו, על ידי אוטומציה ושיפור של תהליכי שירות לקוחות. כתבה זו תציג מדריך שלב-אחר-שלב למנהלים כיצד למנף את ה-AI הגנרטיבי לשיפור חוויית הלקוח.

המשיכו לקרוא »

סטארטאפים? ככה תאיצו את הצמיחה בעזרת כלי AI גנרטיביים

חברות הזנק טכנולוגיות מהוות גורם מניע חשוב בפיתוח החדשנות והצמיחה העסקית בישראל. עם זאת, סטארטאפים רבים נאבקים עם משאבים מוגבלים וקשיים בייעול תהליכים עסקיים.בשנים האחרונות, טכנולוגיות AI גנרטיביות חדשות כמו GPT-4 מציעות פתרון לאתגרים אלו. כלים אלו מסוגלים לייצר תוכן, לנתח נתונים ולאפשר אוטומציה של מגוון רחב של תהליכים.בכתבה זו נבחן כיצד סטארטאפים ישראלים יכולים כבר היום להטמיע כלי AI גנרטיביים, ולמנף אותם על מנת לחסוך בעלויות, להאיץ תהליכים ובכך לקדם צמיחה עסקית.

המשיכו לקרוא »

הטמעת פתרונות AI לעסקים

בשנה האחרונה אנו עדים לפריצות דרך מרשימות בתחום ה-AI הגנרטיבי. כלים כמו MidJourney ו-ChatGPT מסוגלים ליצור תמונות, טקסטים, קוד ועוד – באופן אוטומטי לחלוטין. הטכנולוגיות הללו צפויות להשפיע עמוקות על העולם העסקי בשנים הקרובות.

אז מהן הדרכים העיקריות שבהן חברות יכולות כבר היום להפיק תועלת מהפוטנציאל הגלום ב-AI גנרטיבי?

המשיכו לקרוא »

Midjourney Pan: כיצד להרחיב תמונה בצורה חלקה

אחד הפיצ’רים האחרונים שהציגה Midjourney הוא pan, המאפשר להרחיב בצורה חלקה את התמונות שלכם וליצור תמונות פנורמיות וקומפוזיציות חדשות. PAN פועל על ידי הוספת לחצני חצים מתחת לתמונה (לאחר UPSCALE). לחיצה על אחד החצים תרחיב את התמונה לכיוון הנבחר, ולמעשה תיצור את המשך התמונה, תוך שמירה על הסגנון. תכונה זו מזכירה את כלי ה-Firefly AI של Adobe Photoshop, המאפשרים לך להרחיב את הקנבס בעזרת הבינה המלאכותית הגנרטיבית שממלאת את החלל הריק.

המשיכו לקרוא »

סוף עידן הבנת הנקרא

במקום להתמקד אך ורק בהבנת הנקרא, על מחנכים להעביר את תשומת הלב שלהם לרמות גבוהות יותר של חשיבה כמו ניתוח, סינתזה והערכה. מיומנויות אלו הן קריטיות להצלחה במאה ה-21, שבה המידע נמצא בשפע ומשתנה ללא הרף.

המשיכו לקרוא »
* אנו מתחייבים שלא להשתמש בפרטים הנ"ל למשלוח הודעות פרסומיות מכל סוג שהוא

יצירת קשר

רוצים ליצור איתנו קשר? נשמח לשמוע מכם! בין אם זה כדי לחלוק רעיונות, לדון בהזדמנויות לשותפות, או סתם לומר שלום! נשמח לשמוע כיצד ניתן לעבוד יחד כדי לרתום את הכוח של AI ולהפיק את המרב מהטכנולוגיה המרגשת הזו!