אסף שמואלי “המשבריסט”

יועץ תקשורת, מומחה בניהול משברים ברשתות החברתיות

יועץ תקשורת, שפיתח מומחיות בטיפול בשיימינג ובניהול משברים ברשתות החברתיות. בעלים של CommentSense New Media אשר מספקים פתרונות עבור עסקים קטנים ומותגים גדולים שמאפשרים להם להתמודד וגם למנף את האתגרים שמציבים הגולשים ברשת.

ככל שהשימוש בבינה מלאכותית גדל, כך גדל גם הסיכון שייעשה בו שימוש לרעה או שימוש למטרות זדוניות.

בעולם המשתנה במהירות, שבו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב חסר תקדים, הפוטנציאל למשבר פתאומי ובלתי צפוי ברור מאי פעם. ישנם סיכונים פוטנציאליים רבים הקשורים לשימוש בבינה מלאכותית, כולל שימוש לרעה בנתונים, איומי אבטחת סייבר והפרות פרטיות.

בנוסף, היכולת ליצור במהירות תמונות חדשות שמעולם לא היו קיימות בעבר יכולה לשמש כדי לתמרן את דעת הקהל או להפיץ דיסאינפורמציה.

חיוני שארגונים -קטנים כענקיים – ינקטו אמצעים כדי להגן מפני סיכונים אלו ולהבטיח שימוש בבינה מלאכותית בצורה אחראית ואתית וכשפורץ משבר כזה, עליהם לדעת כיצד לנהלו.

הבשורה הרעה היא שכולנו חשופים לכך -מותגים, חברות וסלבים. הבשורה הטובה – איך אפשר למנוע ת המשבר מעבר לפינה ואיך אפשר לצאת ממנו.
הבשורה הטובה עוד יותר – שאפילו אפשר להשתמש ב-AI כדי לנהל משברים כאלה.

כל ההרצאות של אסף שמואלי “המשבריסט”

* אנו מתחייבים שלא להשתמש בפרטים הנ"ל למשלוח הודעות פרסומיות מכל סוג שהוא

יצירת קשר

רוצים ליצור איתנו קשר? נשמח לשמוע מכם! בין אם זה כדי לחלוק רעיונות, לדון בהזדמנויות לשותפות, או סתם לומר שלום! נשמח לשמוע כיצד ניתן לעבוד יחד כדי לרתום את הכוח של AI ולהפיק את המרב מהטכנולוגיה המרגשת הזו!